nevěsta a ženich

Reklama na 

sociálních sítích

Proč mít kampaň na sociálních sítích?

Facebook, Instagram, WhatsUp a další sociální sítě už dávno neslouží jen pro mladší generace. Dnes se na sociálních sítích nachází všechny věkové skupiny a tedy i vaši zákazníci. Kampaně na FB a IG mají spoustu výhod:

  • nejlepší možnost ZACÍLENÍ

  • vysoký ZÁSAH uživatelů

  • časová i finanční FLEXIBILITA 

Cílení

CÍLENÍ
je  na FB velmi detailní. Dokážeme zacílit uživatele dle jejich zájmů, demograficky
i geograficky. Dle zaměstnání, rodinných poměrů a spoustě dalších možností. Proto je reklama na FB/IG velmi efektivní. Oslovujete jen své potenciální zákazníky.

Zásah

ZÁSAH

V roce 2019 bylo měsíčně aktivních uživatelů FB po celém světě 2,7 miliard. Zásah je obrovský. V ČR je to 5,5 milionu lidí. Zásah pak odpovídá cílení, které si vyberete. Čím specifičtější, tím menší zásah. Odhad zásahu Vám mohu poskytnout předem.

Flexibilita

FLEXIBILITA

Velkou výhodou FB/IG reklam je jejich flexibilita. Pokud je některá z reklam méně výkonná, je možné ji kdykoliv upravit, případně zastavit. Platíte až tehdy, když uživatel provede interakci s reklamou. Tzn. ve většině případech neplatíte za zobrazení.

Jak to funguje?

Pokud máte Facebookovou stránku, jste na ní aktivní, máte napůl vyhráno. Pro získání nových zákazníků připravím návrh strategie. Řekneme si, KDO jsou, JAK se chovají a na základě popisu je na sociálních sítích najdu. Vytvořím vám návrh kampaně, připravím texty i obrázky a můžeme spouštět. 

 

Cílem je přivést vám zákazníky EFEKTIVNĚ. 

Abyste mohli spravovat kampaně na Facebooku/IG, budete potřebovat Facebook Managera. I s tím vám pomůžu od nastavení měření, nasazení pixelu až po reporting.

O tom, jak si založit FB Business Managera se dočtete na Blogu.

Nejlepší volba

Nejnovější články blogu

Ing. Lucie Sedláčková

email: lucie.sedlacek@gmail.com

tel: 724 740 166