Pokud máte spuštěné kampaně ve vyhledávání, rozhodně nezapomeňte přidat mezi rozšířené reklamy taky jednu responzivní (RSA). Tato reklama je poloautomatická. Díky více nadpisů i popisků se na základě testování zobrazují kombinace, které jsou nejrelevantnější konkrétním uživatelům.
Výhody RSA reklam:
flexibilita reklamy, která se přizpůsobí šířce zařízení, takže nabízejí více místa pro vaše sdělení potenciálním zákazníkům,
úspora času díky možnosti zadat více nadpisů a popisů, aby mohla služba Google Ads zákazníkům zobrazit ty nejrelevantnější kombinace,
umístění tak, aby vaše nadpisy a popisy tak, aby odpovídaly poloze, často navštěvovaným místům nebo oblastem zájmu vašich zákazníků,
vyšší zásah - možnost oslovit více potenciálních zákazníků díky většímu počtu možných nadpisů a popisů – vaše reklamy se tak mohou účastnit více aukcí a zobrazit se u více vyhledávacích dotazů,
vyšší výkon reklamní sestavy získáním dalších kliknutí a konverzí, na něž vaše stávající textové reklamy nedosáhnou, protože se nemohou účastnit tolika aukcí.
Jak připravit texty RSA reklam?
Důležité je, aby se neopakovali v nadpisech stejné nebo podobné sousloví. Buďte kreativní. Zkoušejte delší i krátké nadpisy, nadpisy s číslovkou i bez apod. :) Vypadat můžou například takto:
Další tipy na účinnou RSA reklamu:
Vytvořte nejméně 5 různých nadpisů (ideálně 8 – 10)
Do dvou nadpisů začleňte klíčové slovo
Je nutné mít nejméně 3 nadpisy, které neobsahují žádné klíčové slovo
Zdůrazněte vlastnosti produktu, výhody, problém, který řeší apod.
Tvořte různě dlouhé nadpisy (čím pestřejší možnosti budou, tím lepší testování)
Vytvořte alespoň 2 různé popisy. Mohou se zobrazit najednou.
Jak v Google Ads reklamu nastavit?
V Google Ads pod kampaní a sestavou, do které chcete reklamu přidat kliknete v levém menu na Reklamy. Poté + přidáte novou reklamu.
Kliknete na + Responzivní reklama ve vyhledávání
Doplníte položky (URL, nadpisy, popisky) vpravo pak vidíte sílu reklamy a tipy pro její zlepšení.
Kliknete na Uložit.
Nejtěžší část je vymyslet texty reklamy. Ostatní je pak hračka. :) RSA reklamy mají oproti rozšířeným reklamám přednost a hlavně lepší výkon. Nezapomeňte na ně! Do každé sestavy přidejte 2 rozšířené reklamy a 1 RSA reklamu.
Kdybyste k tomu měli jakékoliv dotazy, neváhejte se mi ozvat. Ráda pomůžu. :)
Další informace k RSA najdete na oficiálních stránkách Googlu - Responsive Search Ads.
תגובות