Přepravní boxy

PPC reklama

Co je PPC reklama a v čem mi pomůže?

PPC neboli Pay-per-click je typ reklamy, kde inzerent platí za kliknutí na reklamu, tedy za aktivní interakci potenciálního zákazníka. PPC reklamy se zobrazují ve vyhledávání i v obsahové síti. Co se týká systémů, jedná se o reklamy na Googlu, Seznamu i FB/IG. Výhodami PPC reklam je především:

  • časová i finanční FLEXIBILITA 

  • vysoká EFEKTIVITA, především ve vyhledávání

  • výborná možnost ZACÍLENÍ

Flexibilita

FLEXIBILTA:

Výhodou PPC reklam je časová
i finanční flexibilita. Platíte ve chvíli, kdy na reklamu uživatel reaguje. Tudíž je jisté, že reklamu viděl. Za zobrazení reklamy neplatíte nic. Jakmile se rozhodnete reklamy vypnout, nic tomu nebrání. Klidně
i o půlnoci. To samé i při spuštění.

Efektivita

EFEKTIVITA:

Správným zacílením, výběrem klíčových slov a umístění oslovíme vaše potenciální zákazníky v tu správnou chvíli. Nejefektivnější z typů PPC reklam je vyhledávání, Nákupy (pro eshopy). Reklamu ukazujete uživateli ve chvíli, kdy se rozhodl si produkt/službu zakoupit. Vždy záleží na cíli kampaně.

Zacílení

ZACÍLENÍ

Díky obrovskému množstív dat, kterými systémy jako Google, Facebook i Seznam disponují nám umožňuje vybrat nejrelevantnější zacílení. Cílit můžeme geograficky, demograficky (věk, pohlaví), na zájmy uživatelů, profese, témata webů a další. Možností je mnoho.

Jak to funguje?

Ke spuštění PPC reklam budete potřebovat webové stránky. Nejprve si ujasníme cíl kampaně. Například více objednávek, přivedení nových zákazníků na web nebo budování povědomí o značce. Poté připravím návrh strategie, kterou si odsouhlasíme. Vytvořím vám návrh kampaně, připravím texty i obrázky a můžeme spouštět. :) 

 

Cílem je přivést vám zákazníky EFEKTIVNĚ. Neplaťte zbytečně za reklamy, které vám nic nepřinášejí!

Abyste mohli kampaně správně vyhodnocovat, pomohu také s nastavením Google Analytics, případně Google Data Studia, nasazení měřících kódů a dalším.

O tom, jak se zorientovat v Google Analytics si můžete přečíst na mém Blogu.

Nejlepší volba

Nejnovější články blogu

Ing. Lucie Sedláčková

email: lucie.sedlacek@gmail.com

tel: 724 740 166