Co je PPC reklama a v čem mi pomůže?
PPC neboli Pay-per-click je typ reklamy, kde inzerent platí za kliknutí na reklamu, tedy za aktivní interakci potenciálního zákazníka. PPC reklamy se zobrazují ve vyhledávání i v obsahové síti. Co se týká systémů, jedná se o reklamy na Googlu, Seznamu i FB/IG. Výhodami PPC reklam je především:
-
časová i finanční FLEXIBILITA
-
vysoká EFEKTIVITA, především ve vyhledávání
-
výborná možnost ZACÍLENÍ
Flexibilita
FLEXIBILTA:
Výhodou PPC reklam je časová
i finanční flexibilita. Platíte ve chvíli, kdy na reklamu uživatel reaguje. Tudíž je jisté, že reklamu viděl. Za zobrazení reklamy neplatíte nic. Jakmile se rozhodnete reklamy vypnout, nic tomu nebrání. Klidně
i o půlnoci. To samé i při spuštění.
Efektivita
EFEKTIVITA:
Správným zacílením, výběrem klíčových slov a umístění oslovíme vaše potenciální zákazníky v tu správnou chvíli. Nejefektivnější z typů PPC reklam je vyhledávání, Nákupy (pro eshopy). Reklamu ukazujete uživateli ve chvíli, kdy se rozhodl si produkt/službu zakoupit. Vždy záleží na cíli kampaně.
Zacílení
ZACÍLENÍ
Díky obrovskému množstív dat, kterými systémy jako Google, Facebook i Seznam disponují nám umožňuje vybrat nejrelevantnější zacílení. Cílit můžeme geograficky, demograficky (věk, pohlaví), na zájmy uživatelů, profese, témata webů a další. Možností je mnoho.
Jak to funguje?
Ke spuštění PPC reklam budete potřebovat webové stránky. Nejprve si ujasníme cíl kampaně. Například více objednávek, přivedení nových zákazníků na web nebo budování povědomí o značce. Poté připravím návrh strategie, kterou si odsouhlasíme. Vytvořím vám návrh kampaně, připravím texty i obrázky a můžeme spouštět. :)
Cílem je přivést vám zákazníky EFEKTIVNĚ. Neplaťte zbytečně za reklamy, které vám nic nepřinášejí!
Abyste mohli kampaně správně vyhodnocovat, pomohu také s nastavením Google Analytics, případně Google Data Studia, nasazení měřících kódů a dalším.
O tom, jak se zorientovat v Google Analytics si můžete přečíst na mém Blogu.